Friends And Family

Thursday 31 May 2012

Upah/harga jahit manik..

entry kali ni nk cerita pasal harga..WAH..hehe..actually saya masih baru  dalam dunia beading (baru serius)..
so bila ada yang tanya 'kira macam mana?' xtau nak jawab cz saya x sehebat beaders yang ada,so terjumpa satu entry ni http://butterflybeads.blogspot.com/2010/12/cara-untuk-tentukan-harga-upah-jahit.html (credit to butterflybeads)..so you all boleh tengok kategori sifu letak harga..tapi hasil sifu2 ni memang boleh peluk baju sampai tidoq..hehe..ada jugak yang suruh letak harga dalam blog,sorry sesangat coz xboleh cz takut ada yang x berpuas hati (terlalu murah/mahal),so kalau nak quote harga saya boleh bagi just PM me,then terpulang untuk menempah atau tidak..ok x?? tempahan masih dibuka buat masa sekarang,tp kalau ada nak pakai tarikh2 tertentu minta jasa baik hantar awal seminggu dua,bukan apa saya nak hasil yang terbaik untuk pelanggan saya,so saya pun puas hati pelanggan pun tempah lagi..hehe..

1 comment:

  1. betul awak...jahit manik memang mahal...dah buat n baru terasa perit jerihnye...mase dan ketelitian paling la utama

    ReplyDelete